Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van Zo HIP. Heb je een vraag, kijk even bij de veelgestelde vragen. Zit je antwoord er niet bij, kun je altijd mailen naar info@zohip.nl. Wij doen ons uiterste best om je vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Wil je liever telefonisch contact? Bel dan met onze winkel. Je kunt elke werkdag bellen van 9.30 uur tot 18.00 uur. Op zaterdag kun je bellen van 9.30 uur tot 17.00 uur en op zondag van 12.00 uur tot 17.00 uur. Onze winkel heeft een hoog service level en wij doen altijd ons best om je vraag naar tevredenheid te beantwoorden. Ben je ontzettend blij met je nieuwe aankoop? En wil je dat ons laten weten? Of wil je een tip hoe je je artikel kan door combineren. Aarzel niet en stuur ons gewoon een mail. Wij zijn altijd blij met dit soort dingen.

Heb je een klacht over een kledingstuk wat je bij ons hebt gekocht? Mail dan even een foto met een omschrijving van de klacht naar info@zohip.nl Je kunt, als je in de buurt woont, natuurlijk ook altijd langs komen in de winkel. Dan staat er ook nog een lekker kopje koffie voor je klaar. Voor een klachtenafhandeling trekken wij ongeveer een week uit. Mocht je eerder antwoord willen? Bellen kan altijd met de winkel op 0226-394411.

Wil je een artikel omruilen? Dat mag altijd. Als je een andere maat wilt betalen wij de verzendkosten van de nieuwe maat naar jou toe. De retourzending komt voor jouw rekening. Mail even naar info@zohip.nl en wij zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk geregeld word.

Voor alle andere vragen kun je natuurlijk altijd bij ons terecht. Mail naar info@zohip.nl, bel naar 0226-394411 of kom gezellig langs in de winkel. Bedankt voor het bezoeken van onze klantenservice en hopelijk tot ziens op onze webshop of winkel.

Groeten het team van ZO HIP